.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فیاضی به نقل از نوبخت خبر داد ؛
رئیس‌جمهور مهر ماه به مازندران سفر می‌کند
شمال نیوز: نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس‌جمهور کمتر از سه ماه دیگر به مازندران سفر می‌کند.

به گزارش شمال نیوز، غبدالوحید فیاضی بعد از ظهر شنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان، اظهار کرد: کشور ما دارای شرایط ویژه است، کار بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی در ایران کار بزرگی بود که هر لحظه شرایط ویژه‌ای را رقم می‌زند، انقلاب اسلامی امیدی برای مظلومان بوده و است.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی با توجه به ریشه و رویکرد همواره در معرض تهدید است، با این حال مذاکرات هسته‌ای در شرایط فعلی با رهنمودهای رهبری در حال پیشرفت است.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: ایده مذاکرات همان ایده رهبری است و تیم مذاکره‌کننده تلاش زیادی را با راهبرد تعیین‌شده انجام می‌دهد و حدود نیز مشخص شده است، مجلس نیز در مصوبه اخیر خط قرمزها را مشخص و رهبر معظم انقلاب هم ضمن تایید، نکاتی را هم اضافه فرمودند.

فیاضی به موضوع کمربندی رویان هم اشاره و اضافه کرد: بحث آزادسازی و تملک با 3 تا 4 میلیارد تومان اعتبار قابل رفع است که باید از وزارت راه و شهرسازی پیگیری شود.

وی از نیروی انتظامی خواست تا با دقت نظر بیشتر امنیت کامل به‌ویژه در بخش جلوگیری از سرقت مخصوصا سرقت کابل برق و مخابرات را تأمین کنند.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فراهم شدن مقدمات گازرسانی به منطقه کوهستانی لاویج، بیان کرد: پیگیر صدور مجوز حریم کاشت لوله هشت اینچ هستیم و با قول‌های مساعدی که داده شد، پنجم آذر کلنگ آغاز گازرسانی به منطقه لاویج را خواهیم داشت و در ادامه گاز بخش بلده است که از طریق مینی ال.ان.جی هم‌زمان با کجور اجرایی شود.

وی به عدم فعالیت برخی از واحدهای شهرک صنعتی اشاره کرد و افزود: برق، اوقاف و تصفیه‌خانه فاضلاب از مشکلات این واحدهای تولیدی است که باید برطرف شود.

به گزارش فارس، نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس در پایان به نقل از نوبخت معاون رئیس جمهور از احتمال سفر ریاست جمهوری به استان در پایان شهریور یا اوایل مهر خبر داد و از مدیران دستگاه‌ها خواست تا نیازمندی‌ها و اولویت‌ها را بررسی و برای طرح در سفر آماده کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 21 تير 1394
دستخالي چه بدرد كارمند مي خوره
نگفتم مردم چون هرچي براي پروژههاي عمراني تخصيص بدهند توسط مسوولين ذي ربط هپلي هپو ميشه!!!!!!!!!!!!!
نا شناس 23 تير 1394
چه عجب خیلی زود نیست

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.